Yleistä

Arvioitu tuotteiden toimitusaika kahdesta – viiteen (2-5) arkipäivää. Mikäli tuotetta ei ole varastossamme on arvioitu toimitusaika seitsemästä – neljääntoista arkipäivää (7-14). Jos tuote on loppunut tilapäisesti tai kokonaan niin ilmoitamme asiasta mahdollisimman nopeasti. Samoin, jos toimitusaika on pidempi. Mikäli tuote halutaan ehdottomasti tiettyyn päivämäärään mennessä, on siitä mainittava erikseen, esimerkiksi tilauksen teon yhteydessä. Pyrimme huomioimaan kuluttajan toiveen, mikäli se on mahdollista. Mikäli kuluttaja ostaa tuotteita, joille Alfa Cleaning Oy on ilmoittanut eri toimitusajat, toimitetaan tilaus pisimmän ilmoitetun toimitusajan mukaisesti. Toimitamme tuotteita vain Suomessa (erikseen sopimalla myös ulkomaille). Saat toimituksen mukana lähetteen, joka toimii kuittina ostoksestasi sekä takuutodistuksena. Alle 18-vuotiaiden tilaajien pitää saada tilaukselleen huoltajan suostumus.

Toimituskulut

Toimituskulut veloitetaan tilauksen maksun yhteydessä. Mikäli joudumme lähettämään osan tilauksen tuotteista jälkitoimituksena, emme peri lisämaksua toimituskuluista.

Toimitustavat:

  • Posti Ovelle-paketti klo 14 mennessä: 14,00 €
  • Nouto myymälästä: 0,00 €

Yli 100 € tilaukset rahtivapaasti. Jos olet tilaamassa Suomen rajojen ulkopuolelle, otathan yhteyttä: alfa@alfacleaning.fi

Palautukset

Tilaamillasi tuotteilla on 14 vrk:n vaihto- ja palautusoikeus. Palautettavan tuotteen pitää olla ehdottomasti käyttämätön ja pakkauksen myyntikunnossa. Merkitse mukaan tilinumerosi ja mahdollinen palautuksen syy (esim. rikkinäinen tuote, väärä koko tms.) nopeuttaaksesi toimintaamme. Kuluttajan toivotaan tekevän palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen alfa@alfacleaning.fi tai puhelimitse (015 515 910) ennen tuotteen palauttamista. Kuluttaja voi palauttaa tuotteen / tuotteet ilman kuluja käyttämällä postin asiakaspalautuslomaketta. Palautus lähetetään osoitteeseen: Alfa Cleaning Oy, Olavinkatu 38, 57130 Savonlinna. Voit palauttaa tuotteen myös suoraan myymäläämme.

Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta postikuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto postivirkailijan läsnä ollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote / tuotteet ovat vaurioituneet, tee postikonttorissa heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä meihin sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.