Yleistä

Arvioitu tuotteiden toimitusaika kahdesta - viiteen (2-5) arkipäivää. Mikäli tuotetta ei ole varastossamme on arvioitu toimitusaika seitsemästä – neljääntoista arkipäivää (7-14). Jos tuote on loppunut tilapäisesti tai kokonaan niin ilmoitamme asiasta mahdollisimman nopeasti. Samoin, jos toimitusaika on pidempi. Mikäli tuote halutaan ehdottomasti tiettyyn päivämäärään mennessä, on siitä mainittava erikseen, esimerkiksi tilauksen teon yhteydessä. Pyrimme huomioimaan kuluttajan toiveen, mikäli se on mahdollista. Mikäli kuluttaja ostaa tuotteita, joille Alfacleaning Oy on ilmoittanut eri toimitusajat, toimitetaan tilaus pisimmän ilmoitetun toimitusajan mukaisesti. Toimitamme tuotteita vain Suomessa (erikseen sopimalla myös ulkomaille). Saat toimituksen mukana lähetteen, joka toimii kuittina ostoksestasi sekä takuutodistuksena. Alle 18-vuotiaiden tilaajien pitää saada tilaukselleen huoltajan suostumus.

Toimituskulut

Toimituskulut veloitetaan tilauksen maksun yhteydessä. Mikäli joudumme lähettämään osan tilauksen tuotteista jälkitoimituksena, emme peri lisämaksua toimituskuluista.

Toimitustavat:

Jos olet tilaamassa suomen rajojen ulkopuolelle, otathan yhteyttä: info@alfacleaning.fi

Maksutavat

Ostokset maksetaan kätevästi verkkopankkien kautta, yleisimmillä luottokorteilla, Joustoraha-laskulla tai Joustoraha-osamaksulla.

Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Aktia, Danske Bank, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken, Tapiola Pankki, Neocard, APE KUkkaro, tilisiirto sekä Joustoraha-lasku. Maksaminen tapahtuu Checkout-maksunvälityspalvelun kautta.

Checkout Finland Oy
y-tunnus: 2196606-6
PL 322
33101 TAMPERE
Asiakaspalvelu: 0800 552 010

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Checkout Finland Oy (2196606-6) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Checkout Finland Oy ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Lasku ja osamaksu - Joustoraha

Joustoraha on suomalainen palvelu, jolla rahoitat nettiostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Joustoraha palvelu on tarkoitettu kaikille yli 20-vuotiaille suomalaisille yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustorahaa voi saada 20-1000 euron ostoksiin. Laskun saat halutessasi myös sähköpostiin. Hakiessasi Joustorahaa tunnistaudut ensin millä tahansa suomalaisen pankin verkkopankkitunnuksilla ja tämän jälkeen täytät lomakkeelle tietosi. Päätöksen ja tiedon lainan myöntämisestä saat heti. Tämän jälkeen palaudut takaisin verkkokauppaan ja tilauksesi on käsitelty.

Kun maksat joustorahalla ja valitset maksutavaksi laskun, saat aina korotonta maksuaikaa 14 vuorokautta Ainoa kulu on laskutusmaksu 5€. Joustorahalla voit maksaa myös erissä 1-12 kuukauden takaisinmaksuajalla. Tällöin laskutusmaksun 5€ /lasku lisäksi perimme avoinna olevasta lainasummasta 29% vuotuista korkoa.

Joustorahalla maksaminen on erittäin turvallista. Maksutapahtuma ja tietojen välitys tapahtuu aina suojatussa yhteydessä. Lue lisää Joustorahasta osoitteessa www.joustoraha.fi

Palautukset

Tilaamillasi tuotteilla on 14 vrk:n vaihto- ja palautusoikeus. Palautettavan tuotteen pitää olla ehdottomasti käyttämätön ja pakkauksen myyntikunnossa. Merkitse mukaan tilinumerosi ja mahdollinen palautuksen syy (esim. rikkinäinen tuote, väärä koko tms.) nopeuttaaksesi toimintaamme. Kuluttajan toivotaan tekevän palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen info@alfacleaning.fi tai puhelimitse (015 476 2000) ennen tuotteen palauttamista. Kuluttaja voi palauttaa tuotteen / tuotteet ilman kuluja käyttämällä postin asiakaspalautuslomaketta. Palautus lähetetään osoitteeseen: Alfa Cleaning Oy, Olavinkatu 38, 57130 Savonlinna. Voit palauttaa tuotteen myös suoraan myymäläämme.

Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta postikuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto postivirkailijan läsnä ollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote / tuotteet ovat vaurioituneet, tee postikonttorissa heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä meihin sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.